追随者的角落

一个追随者栖身的角落...

星期五, 哈哈... 又迟到了... 每逢星期五也都会迟到, 我都唔知点解!! 哎... 我想都系整定既...
今日我想又无乜野给我做, 事关带领我既大姐无来, 她话她去佐听讲座... 哈哈... 真系无缘...

荑~ 点解讲佐两句无乜关联既野?? 哈哈... 你又开始在想啦... 呢条友今次又想写咩废话呢...
哈哈... 无错!! 今次我要写既就系废话... 对唔住, 有D过激!!
无啦... 我想同你研究下口头禅Z...

所谓既口头禅就系一D无乜重点, 用作强化语调又经常被人类使用字... 就打个比如, 一开头讲佐两句无关联既野其实都系有关联既... 两句既后面都有我既口头禅... 就系列" 整定既" 同埋"无缘"...
茶实唔同既人用既口头禅都会唔同既... 它可以长又可以短... 哈哈... 甚至大部分都会用粗口添... 呢到唔讲得, 所以不能举例... 你应该知咩粗口啦!! 哈哈...

所以我话, 口头禅茶实就在我地人与人沟通既时候扮演重要角色... 它仲可以代表一个人既形象添...
唔好睇少它...
锦你呢? 你又有咩口头禅呢?同埋, 你听过最掂既口头禅又系点既呢?? 哈哈... 欢迎分享... 不过谢绝粗口!!

1 个...我觉得:

頂﹗﹗﹗ (粵語)
哈哈。。。
這就是本姑娘的口頭禪囉。。。
應該不會太粗魯吧﹕)
哈哈。。。
暫時也沒甚麼口頭禪讓本姑娘影像深刻啦。
有的話一定告訴你﹕)