追随者的角落

一个追随者栖身的角落...

面对着十七寸既宽屏幕... 手放在键盘上... 开始努力锦去想,究竟我要打D咩野呢? 又系一个废问题... 哈哈... 点解呢?? 打就埂系打字啦!!妖~ EH...对唔住!! 惯佐讲粗口...
请接受我呢个冷笑话... 我想都未会令你变雪条既...

睇过我BLOG既人都应该会知道(~讲到好似好多人睇过锦), 我写既野基本上都会无重点既... 呢系因为我想到咩就打咩啦!! 就即系--吹水唔打草稿啦!!
都系笑话来Z... 唔好笑,唔紧要...

呢次, 我想介绍一下我自己给你认识...
名啊, 年龄, 住址果D就无谓讲啦!! 因为讲佐你一阵就忘记佐, 费时晒字啦!! 哈哈...
唔讲果D... 不如讲下呢D啦... 人格... 如何?? 会有返少少兴趣呢??
如果你问我点睇自己, 我会答... 我觉得我自己系一个冷笑话... 哈哈...
冷笑话会令一个觉得好笑既人发笑而开心, 甚至会喜欢添... 哈哈... 反之, 如果果个人觉得个笑话唔好笑, 他就会觉得无聊, 甚至会讨厌添...
所以我就觉得我自己就如同一个冷笑话,别有人会觉得我废得来都几得人锺意, 亦有人觉得我不直一提, 无聊至极...
除此之外, 其实你有无发觉?? 笑话其实可以传达讲笑话果条友既幽默... 从而另听笑话既人喜欢上讲笑话既人... 又从另一面睇, 若然个笑话唔好笑, 听笑话既人就会觉得讲笑话果条友好无聊... 因而对他印象分大减... 所以笑话既影响也甚称为大...
与此同时, 笑话也会系刺激大聚会时既其中一个工具... 唔使详细解释啦... 你应该都会明白既...

其实如果要讲我既人格身份的话, 我会喜古代丞相或系皇帝身边既太监... 得啦得啦!! 你觉得我似太监啊嘛... 明咯啦...
其实两者有一共同点, 而我就系拥有两者既共同点... 究竟系咩呢??
就系他们都可以游说皇帝去喜欢或讨厌一个人... 方法就系他们点讲啦...
有得出一个结论啦... 我可以系一个另人喜欢目标人物既伟大人物又或者系一个小人...
哈哈... 所以, 你最好就系来巴结我...

好啦!! 讲到呢到都讲佐好多下... 系时候停啦... 好啦... 就停啦... 我都要放工啦...
后会有期... 请~

2 个...我觉得:

何解講自己系太監﹐至少都要系太監總管啦。
今先有型兼好聽嘛。。。
至于話你系一個冷笑話﹐本姑娘就覺得見人見智啦。。。
不過應該多數人會覺得你系一個好搞笑的人。。。
點該今講﹖﹖﹖
你應該知道答案吧。。。﹕)

顶---公司出粮给你, 你竟然用上班时间写废话!哈哈!你简直辜负尼老板对你的期望!(其实,都应该没什么期望的啦)哈---