追随者的角落

一个追随者栖身的角落...

以上是小弟的新歌DEMO...
有兴趣请听下...
无兴趣都请你听下...
若然有意见, 不妨给个COMMENT...
哈哈... 请勿见怪... 只系得闲无事做, 就写佐首新歌, 所以就想让大家听听锦啦...
请耐心等待...

为了答谢大家的支持, 特意献上歌词共大家研究...

歌名: 守护神

词: Chili
曲: Wai Hoong
主唱: Wai Hoong

你没有世上最美丽的眼睛
也没有世上最可爱的表情
但我喜欢你 是发自我的真心
我是真的愿意 我是真的爱你

你已经有爱你的人带给你幸福
让你这辈子也不再孤独
我只能站在远处 求神给你快乐的祝福
多希望你能成为我的包袱

*虽然你有爱你的人 为你创造美丽的堡城
我也愿意用远当你背后的守护神

*就算没有任何回报 我也愿意付出我灵魂
默默看着你身影 永远当你背后的守护神

20 个...我觉得:

i listen 2 times... it is a vr vr touched and nice song... ur voice a bit soft...suit for this song.

the words of the song has a beautiful meaning...(....fu chu ling hun) is touched d...hehe.

jeff u done a good job...jia u

hi..tis is my first time listen it..is a nice song.touching oh..de voice vy soft..not bad oh..jia you..hope to listen more song from u..
if can hope u can put on the lyric..

很不错哦!!
下次要再唱几首新歌哦。。


有新歌要马上更我说.
支持你 +u+u

都話你巴聲掂嘎啦。。。
肯定罧死女啦﹗﹗﹗
放多幾首益下大家啦。。。
﹕)

wah。。。简直是太棒了。。。很好听哦。很喜欢听哦!简直是百听不厌!加油哦!下次有新发表记得告诉我哦!*V*

very like this song. Kambateh, waiting 4 ur next new song.

fren ah, i cant read chinese leh.. But then, great job. Vocals a bit soft, but melody was great. U can sing, no doubt. All the best! I don't understand mandarin too much though. One day, sing English song for me ok? haha

The comment is....one big thumb...good!jiayou ooo

是我朋友叫我来听听你的歌:“感觉还好,声音很柔…乍听之下还蛮像本地歌手- 陈颖见!歌曲旋律还可以,不特出, 有点普通,难令人留下深刻印象。 希望你日后能唱出自己的风格。加油….加油。”

Hihi..

my fren said ur voice a little bit like guang liang

i thk ur singin skill is thr

but i more like other style of songs, R& B etc..

anyway, gud try oh~~ ^^

omg!! u done such a good job..
what a wonderful song ...I love it
expecially the lyric, meaningful.
Gambateh...
waiting for our CNY meeting soon..haha...
Come here for travelling if you have time too.

Fr: Siew Mei

erm...i like this song...

kambahteh!

多谢你们的支持... 我会继续努力...
哈哈... 我相信没多久, 我的全新歌曲就可以放上来了...
大家别忘了听听, 然后给点意见... 副面的也可以接受...

我喜欢这首歌,你都是作曲的吗?有没有作词的?

谢谢!! 我也是有写词的... 但是这首歌曲我只是参与曲和唱吧了...
下一首我就有全部包办了... 还在做着...
希望很快可以跟大家见面...
谢谢支持...

possible to leav a comment s an anonymous??
i thought whose song once i click to listen.
then i saw d composer,mr jeff!!
a soft tune,with tru n real feelings.
alrite, my comment is..
a big clap,good try!!
looking forwrd for d next one,
cheerz~

啪啪啪。。。掌声鼓励。。。加油。。。唱多点好个让我们听。。。

很不错哦~期待你的另外的作品!

u asked me to listen to tis sOng for N times, so sOrry bout tat,i always forget bout it--deng--finally, i listen to tis sOng! WASAIii,not bad ooOO..cant believe that the singer of tat song is U.haha!anyway, it's quite nice--!gambateh for ur next sOng ya, take goOd care of ur health.

好聽!You should really go apply for some singing competitions!