追随者的角落

一个追随者栖身的角落...

''话说在一年前, 我刚毕业... 在一间会计楼道做一个普通既会计助理... 我既职务系, 帮我大佬做他要我做既野...
初来报道, 就认识佐一个女仔... 他只系一个普通既女仔... 她同我同年, 同样职位, 哈哈... 就连薪金都一样... (当然啦, 如果职位同样,薪金唔同, 你而家就见唔到我咯... 因为我会劈他, 然后我就会坐监...)

我地好好倾, 两星期后, 我地仲慢慢熟落... 我对她有更多既好奇... 我问佐一个问题:" 你有无男朋友啊?"
她好快地回答:"有!"... 哈哈... 当时, 我无原因地笑唔出... 但系又要笑, 强颜欢笑果然辛苦...
后来我慢慢清楚原来她同男友既感情其实并唔好...

她慢慢跟我感情越来越好, 亦时常向我抱怨, 倾诉感情上既唔开心... 与此同时, 我开始喜欢上呢个女孩...
一晚, 我同她讲:"你同你男友在一齐禁唔开心, 点解仲要同他一齐呢??" 不如..."
我停住佐, 无讲落去... 她低头回应佐一句:"或许... 可以..."
呢一个回应, 另我有佐勇气...

于是,我稳佐个机会向她表白... 结果系... 失败... 她拒绝佐我!! 一个无理由既拒绝...
她话:"虽然我也爱你, 但系我却不能离开我男友, 同时我也爱他... 总不能就此离开他..."
我无言... 空气尽是沉默...
不过无论她如何决定... 我都只希望他快乐... 就算只系我永远站在她背后, 守护她, 也可以... 直到永远..."

守护神既故事就系锦啦... CHILI既真人真事!! 他为此写佐守护神既词, 给我配上曲... 吉它编曲遍向伤感...
呢个故事无生离死别, 只系一个普通既爱情故事... 故事睇落也并不感人...
小弟既用意其实并唔系要感动读紧你... 只系想为首歌添上些味道...

4 个...我觉得:

Hei....
It is not good to post other people's story lah...
like gossip leh...
Herm....
Post your story next time lah...
I think it will be more interesting :-)

is ur true story ryt?
quite sad to hear tat...
but i hope the gal wil noe tat u really lov her n finally bcome ur gf...

套句老套的话吧!不必为了一个人放弃整片森林……

其实呢, 你都讲得对既...
不过就算放弃呢一棵树, 去到森林... 也唔会有一棵树系属于我既...
许冠文讲既...