追随者的角落

一个追随者栖身的角落...

首先,如果有耳机嘅朋友,请你先戴上耳机耐心等待,慢慢欣赏。因为首歌音量较为低,所以请迁就下!


好!接近三个月冇新歌上来啦。用佐咁耐嘅时间,我终于有歌上来啦。 今次一放就放两首。两首唔同风格嘅歌,《爱上你DEMO版》和《一个人的悲伤》。


唔错,今次係我第一次抛开以前嘅风格。即係无佐被人飞啊,想爱不能爱果啲咁嘅歌啦。我大胆地写佐首《爱上你》。我用佐简单嘅旋律同简单嘅词义。就係一啲学生时代爱情嘅歌曲。因为係第一次,如果有咩唔满意,请多多包涵。如果有咩意见,请你留个字俾我啦!


而另外一首,《一个人的悲伤》,EH,千奇唔好俾佢嘅歌名欺骗佐。佢唔係我以往果啲悲情歌。今次呢首歌并无涉及到爱情嘅。基本上来讲,呢首歌就係写我自己,就係我自己心里嘅感想。一个人在外嘅孤单感。同样,呢类歌我都係第一次写,所以都请多多包涵。如果有意见,都请你留个字俾我啦!


有样野係需要先讲讲嘅。就係我制作《爱上你》嘅时候出佐小许嘅意外,导致第二个VERSE嘅第二句节拍走佐少少。所以请唔好介意。


仲有就係,都係例牌啦!小弟唱功唔好啊!所以请唔好介意我嘅唱功啦,我也只能做到唔走音。
以下係歌词部份。


《爱上你》
词曲唱:Wai Hoong


不知道怎么开始
我对你有点意思
喜欢的感觉根本就是没有办法停止
不管是脑里心里每当我想你自己就会傻笑一次


看你像欣赏风景
你一切都很美丽
不论是由上至下由左至右都很吸引
如果可以说‘我爱上你’是我这一生最幸运的事情


你就像是雨天过后出现的阳光
折射出一道迷人的彩虹
也是那黑暗之中点亮我的一点光


*苦涩的味道 在心中莫名的烦恼
生活的烦扰 心中怒火一直燃烧
也只有你把我心中不快灭掉
也只有你让我忘掉那些烦恼


感动真奇妙 爱上你只需要一秒
要对你很好 要让你每秒都在笑
我知道我不是世界上的最好
但是承若我一定会为你做到



《一个人的悲伤》

词曲唱:Wai Hoong


一个人静静看着黑的夜 哼着那一首简单的音乐
星星仿佛都早已经入眠
我自己在和自己聊天

灯光衬托出细雨点点
夹带着寂寞在我心里面
没有人懂得我今夜失眠
孤单夜里孤单的感觉

*生活在陌生的城市
编写一个人的故事
情节动人部分也一个人
是孤单的人生
希望开心有人分享
希望伤心有人陪伴
可是也只有自己在唱
一个人的悲伤

3 个...我觉得:

wah...fanstatic...
Gambateh..
can come out with an album ..
Fr: siew Mei

第一首有点保留。。。
第二首好好听!!!好对你!!!好柔!!
“聊天”呢两个字唱出来既声有点像张学友!!
无讲假!!唔信?!自己再仔细听多次!!
加油!!!!
;-)

Good try...... 蛮不错的 :P
我觉得两首的词还蛮贴切的。

听第一首时,第一感觉是...觉得,
...少了一些...一些开心的感觉。
第二首很有感觉,
我觉得因该写出很多人的心声吧!
终结来讲...好听。:)