追随者的角落

一个追随者栖身的角落...

无聊的夜晚, 好无聊, 好无聊...
无聊的在下, 做什么?做什么?

近排, 忽然间觉得生活好无聊, 成个人毫无冲劲, 过着有如丧尸般既生活, 真大枝野...
点解会锦呢?? 我自己都想佐好多次... 可能系已经无作短期目标...
以前, 我仲会为读书而努力, 觉得就算唔拿好成绩都要令自己唔会唔合格... 但系最近我既观念似乎变佐, 一切仿如变得无所谓...
其实呢个系个错误既观念来既... 我唔应该锦想既... 希望呢个观念好快就会消失啦...

最近新歌似乎并无预期中既受欢迎了... 有D人甚至连听都费时就莫讲话留个言啦... 哈哈... 或者自己既创作开始出现无突破, 来来去去都一样... 又或者跟本上以自己既功力就唔应该放D歌上来让人笑既...

算啦... 无论如何, 我都会努力学习写同埋立志写一首让每个人听佐都会话好既歌既... 我有无空口说白话... 你等下就知...
希望我既希望系唔错既...

1 个...我觉得:

Add oil!!! Add oil!!!